زمان جاری : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 11:27 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
تعداد بازدید 177
نویسنده پیام
leyvan5280
آنلاین

ارسال‌ها : 36
عضویت: 1 /3 /1400
تشکر شده : 3
کلش رویال
آخرین نسخه کلش رویال 2020 بدون شک شباهت هایی با بازی کلش آف کلنزدارد (البته از همان ابتدا نیز شبیه بودند ولی به تازگی با بروز رسانی 2020 بازی بیشتر هم شبیه شدند) به طوری که محیط بازی و حتی شخصیت های آن برای شما آشنا خواهد بود اما در عین حال ویژگی های خلاقانه و جدید بسیاری نیز دارد که شما را به انجام بازی ترغیب می کند.
در این بازی شما همانند گلادیاتور در یک میدان مسابقه قرار می گیرید و می بایست تا زمان نابودی حریف مبارزه را ادامه دهید. کلش رویال سعی کرده تا در این بازی بیشتر بر روی دوئل ها و مبارزات رو در رو تمرکز کند و البته این فیچر را با تنوع بسیار زیادی ارائه کرده است. به طور مثال شما می توانید مبارزه را به صورت تک به تک یا دو به دو با کاربران از سراسر دنیا انجام دهید و با شکست هر کدام از حریفان جوایز بازی را کسب کرده و شخصیت و سلاح های خود را ارتقا دهید.
‏ البته همانطور که گفتیم بازی کلش رویال شباهت های زیادی هم به کلش آف کلنز دارد. شما میتوانید به یک قبیله ملحق شوید و با سایر قبایل بجنگید و یا قبلیه خود را تشکیل داده و جنگ بزرگی را آغاز کنید. در بخش تشکیل قبیله نیز این بازی امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است. این بازی همچنین بسیاری از نیروها (Troops) کلش آف کلنز را نیز دارد و در کنار آن ها شخصیت های جدیدی را تحت عنوان Royales به بازی اضافه کرده است که تنوع بسیار خوبی را برای شما به وجود می آورد.
از دیگر بخش های جذاب این بازی میتوان به میدان های جنگ جذاب (Arena) اشاره کرد که شما با پیروزی در هر دوئل به میدان جدیدی می روید تا در نهایت به صدر برسید. طراحی گرافیکی بازی نیز در این بخش و در ساخت شخصیت ها بسیار سطح بالا و با کیفیت است و بدون شک از تجربه آن لذت میبرید.
همچنین باید گفت گیم پلی کلش رویال ساده و فراگیر شدن بازی کلش رویال بسیار تاثیرگذار بوده است به طوری که تقریبا افراد از سنین مختلف میتوانند آن را بازی کنند. کلش رویال همچنین برای کسانی که علاقه به برنامه ریزی و چیدن استراتژِی دارند بسیار جذاب خواهد بود چراکه مهمترین اصل بازی استفاده حداکثری از منابع و انتخاب استراتژی صحیح برای مقابله با دشمنان است.
در بخش تقویت شخصیت ها نیز بازی کلش رویال جدید بسیار خوب عمل کرده است و شما میتوانید شخصیت خود در بازی را مرتبا ارتقا دهید تا برای مراحل بعدی آماده باشد. البته اگر قرار باشد ایرادی از این عنوان با کیفیت بگیریم میتوان به تکراری شدن گیم پلی و مراحل آن بعد از رسیدن به یک لول خاص اشاره کرد به طوری که تقریبا چیز جدیدی برای شما باقی نخواهد ماند. اما اگر تا کنون این بازی را امتحان نکرده اید در دانلود و نصب آن درنگ نکنید. همچنین به خاطر داشته باشید که این بازی نیاز به اینترنت دارد و بدون آن نمی توانید بازی را اجرا کنید.


سه شنبه 11 خرداد 1400 - 12:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست