زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 6:44 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
lucinda
آنلاین

ارسال‌ها : 12
عضویت: 18 /7 /1397
محل زندگی: تهران
دوربین مدار بسته در سایت آموت
دوربین مدار بسته
به عنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به نیاز روزافزون عموم افراد جامعه، با نیازهای حفاظتی متفاوت، به تهیه و نصب سیستم های نظارتی (

دوربین مدار بسته
و ...) میتوان گفت مهمترین دلایل استفاده از یک سیستم امنیتی در درجه اول حفاظت و امنیت بیشتر خانه، محیط کار، اموال و عزیزان در مقابل خطرات احتمالی طبیعت است؛ مانند، حمله حیوانات وحشی و نیز جلوگیری از سرقت و یا ارتکاب به جرم و جنایت.




علاوه بر این اکثر کاربران، در کاربری های تخصصی تر، نیاز دارند به اینکه، در تمام لحظات، بخصوص، ساعات عدم حضور در محل کارشان و به منظور کیفیت مدیریت به طور پیوسته محیط کار و کارمندان خود را کنترل نمایند. در واقع، دوربین مداربسته در بسیاری از کاربری های تجاری و شغلی مهم مانند چشم دوم مدیران عمل میکند و تمام اتقاقات ریز و درشت دارای اهمیت برای مدیریت یک شرکت یا مجموعه تجاری را ثبت میکند.



انواع دوربین مداربسته


دوربین مدار بسته
از نظر نوع سنسور



سنسور سی سی دی (CCD)
سنسور سیماس (CMOS)
از نظر نوع سیگنال خروجی
آنالوگ
آی*پی
دوربین مدار بسته
از نظر انتقال تصاویر



دوربین مدار بسته بی*سیم
دوربین مدار بسته با سیم
دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربرد
دوربین*های مداربسته بر اساس شکل ظاهری و نوع کاربرد نامگذاری می*شوند.
دوربین مداربسته مخفی یا مینیاتوری:دوربین مداربسته مخفی یا مینیاتوری دوربین*های کوچکی هستند و از نوع دوربین*های مداربسته مخفی*اند. به این دوربین*ها سوزنی هم گفته می*شود.
دوربین بولت دید در شب
دوربین مداربسته دام(Dome): اصطلاح دام(Dome) به معنای گنبد است. همان*طور که از معنای این دوربین*ها واضح است اصطلاح دام به شکل بدنه این نوع از دوربین*های مداربسته دلالت دارد.
دوربین اسپید دام نصب شده روی دکل
دوربین مداربسته باکس(Box):اصطلاح باکس(Box) به معنای جعبه است. دوربین*های باکس دوربین*هایی با بدنه معمولاً مستطیلی شکل و پلاستیکی هستند که لنز آن*ها به صورت جدا بر روی دوربین نصب می*شود.
دوربین مداربسته بولت(Bullet):اصطلاح بولت(Bullet)به معنای گلوله است. دوربین*های بولت دوربین*هایی با بدنه معمولاً استوانه*ای شکل و عموماً فلزی هستند.
دوربین مداربسته اسپید دام(Speed dome):دوربین*های گردان را با نام*های متفاوتی می*شناسند بعضی از این نام*ها عبارتند از Fast dome,Speed dome,PTZ
دوربین مداربسته حرارتی(Thermal):دوربین*های حرارتی یا گرمایی(Thermal)نوعی از دوربین*های مداربسته هستند که تصاویر خود را به جای نور با توجه به شکل حرارتی محیط می*سازند.

دوربین مدار بسته
از نظر محل استفاده



1. محیط داخلی (سقف دار)



2. محیط بیرونی (فضای باز)
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 15:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست