زمان جاری : دوشنبه 02 مهر 1397 - 10:57 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
zahra-hamedani
آنلاین

ارسال‌ها : 10
عضویت: 6 /5 /1397
محل زندگی: تهران
تشکر شده : 1
فرآیند تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی

برای انتشار یک محتوای تبلیغاتی بعد از آن که زمینه آگهی را منتشر کردید ابتدا باید کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کنید و بر اساس اهدافی که برای سئو سایت دارید، کلمات کلیدی را در متن جایگذاری کنید و صفحه اصلی سایت خود را به آن کلمات لینک کنید. در مرحله بعد بایستی گزارش آگهی را در سایت‌های پربازدید منتشر کنید.

حتماً تا به حال نمونه‌های متفاوت رپورتاژ آگهی را در رسانه‌ها مختلف مشاهده کرده‌اید ولی جالب هست بدانید گزارشی بیشترین اثر را دارد که به صورت نامحسوس و غیر مستقیم تبلیغات خود را بیان کند. مهم‌ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید، انتخاب یک عنوان جذاب برای آگهی هست که نگاه اول، توجه مخاطب را به خودش جلب کند. محتوا متنی و آگهی‌های تبلیغاتی به قدری در محیط وب فراوان هستند که بیننده هیچ‌گاه فرصت نمی‌کند همه آن‌ها را ببیند پس سعی کنید عنوانی برای متن خبری‌تان انتخاب کنید که به تنهایی توجه بیننده را به خودش جلب کند.
متن آگهی برای مدتی و طبق قراردادی که با وب سایت مبدأ بسته شده در صفحه اول سایت نمایش داده می‌شود و بعد از مدتی به بخش آرشیو منتقل می‌شود و برای همیشه در سایت باقی می‌ماند. ممکن این سؤال پیش بیاد که دیگر چه فایده‌ای دارد اگر رپورتاژ خبری بعدی از مدتی در صفحه اول سایت دیده نشود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت آدرس آن صفحه آگهی در موتور‌های جستجو ایندکس می‌شود و هر زمان که کاربر درباره آن موضوع جستجو بکند، رپورتاژ آگهی در صفحه نتایج نمایش داده می‌شود.
ویژگی‌های محتوای رپورتاژ خبری
متن گزارش آگهی باید به نحوی تنظیم شده باشد که مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن آن نشود. بیننده با فرض خواندن یک متن خبری، آگهی را باز می‌کند پس رپورتاژ آگهی بایستی به نحوی تنظیم شده باشد که در نهایت این تصور مخاطب را تغییر ندهد.
حتی‌الامکان متن آگهی باید در قالب یک مقاله و یا خبر تهیه بشود.
تبلیغ غیرمستقیم محصول و یا خدمات: قاعدتاً بیشترین اثرگذاری این شیوه تبلیغاتی زمانی هست که مخاطب از روی کنجکاوی و آگاهی بیشتر درباره محصول، آن را مطالعه کند.
اگر قصد دارید آگهی خود را در وب سایت‌های متفاوت منتشر کنید، بهتر است از محتوای متنی و تصویری متفاوت استفاده کنید تا حتی‌الامکان از تکرار یک متن در صفحات مختلف جلوگیری بشود.
منبع سورس: آرمانیک ، مدیروب
شنبه 17 شهریور 1397 - 10:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست
گروه تلگرام سایت

تعداد اعضا : 400 نفر